Nelly Bokestig Engberg

onsdagsmys

Publicerad 2011-09-21 21:23:22 i Allmänt

Har en riktigt myskväll för mig själv här hemma nu innan
hjärtat kommer hit. Har gjort smoothie och kollar på lite
olika program på playkanalerna. Har en filt runt om mig
och sitter skräddare i soffan.

Jag ska strax ta tag i de sista kläderna. Shit vilket projekt
det här var att ta tag i alltså. Galet.
Ska fixa alla mina skor också, som nu faktiskt inte är så många!
Jag har under det här året gått från över C 120 par till endast
30/40. Det är sjukt bra gjort av mig.

Fick nyss ett otroligt sug efter mozarellasticks på MAX.
Är det värt att åka dit? Vi får se hur jag gör.

Spännande inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela