Nelly Bokestig Engberg

rensning

Publicerad 2011-09-21 18:26:46 i I mina garderober

Ni läste rätt i rubriken, ut med sommarkläderna och in med
stora stickade tröjor igen.
Ni anar inte hur mycket jag rensade alla mina kläder igår.
Alla kartonger nedan är fullsmockade kläder och hela IKEAkassen
innehåller bara skor.

Har inte ens börjat med handväskorna eller alla kläder nere i
förrådet än. Den här loppisen kommer att bli galen.
Jag lovar att ingen kommer bli besviken!
20 st av mina favoritklänningar kommer att vara till salu, fler
kommer att komma då jag går igenom förrådet också.

Det får plats riktigt mycket i sådna här kartonger ska ni veta.
Kom och shoppa loss nu för fan!

När ? 29 september
Klockan ? 16 - 20
Var ? Köpmangatan 17.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela