Nelly Bokestig Engberg

Svenssons

Publicerad 2011-09-11 10:42:46 i Allmänt

God morgon!

Hade faktiskt en riktigt trevlig kväll igår.
Jag och Petra var hos mig och gjorde oss i ordning.
Drack lite lätt och pratade om gamla tider.

Vi gick en liten krogrunda men hamnade till sist
på Svensson. Mötte lite kändisar och jag drack ett
glas vitt vin. Vet ni hur mkt vuxenpoäng det är för mig?

Skulle gå på Subway som avslut men dom har tydligen
inte nattöppet?! Vad är hela poängen med att dom ska
finnas här? Jo fyllekäket. Jävlar vad arg jag blev.
Vi gick iallafall på MAX och tog sen en taxi hem.
Grymt skön reko utgång. Det är faktiskt lika roligt som
att spåra ut totalt. Kanske har blivit gammal?

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela