Nelly Bokestig Engberg

torsdag

Publicerad 2011-09-01 10:40:28 i Allmänt

Vad är det med det här vädret?
Det får jättegärna vara dåligt väder, men var det för guds skull hela tiden då.
Tycker inte om när jag inte kan anpassa mig klädmässigt.

Wellwell. Idag så ska jag iväg och rida igen. Så roligt!
Macke är mycket bättre i benet nu så det ska gå hur
bra som helst.
Ska iväg och handla med mamma i eftermiddag sen
vet jag inte riktigt vad jag ska göra idag. Det blir väl
det vanliga här hemma. 


Lilla husmissen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela