Nelly Bokestig Engberg

videoteket

Publicerad 2011-09-23 22:12:05 i Allmänt

Står på jobbet men nu sista timmen är det
väldigt lite folk. Tycker att vi borde stänga
22.00 istället för 23.00 men det är ju en kedja
och då måste alla ha samma.

Har haft en superskön dag iallafall.
Klev upp och slog mig ner i soffan med
frukost och kikade på How i met you mother.
Städade lite grann innan jobbet klockan 17.

Längtar hem till sängen nu, ska sova bums
för imorgon ska jag upp och rida ganska tidigt
hade jag tänkt. Ska försöka vara i stallet redan
klockan 10 så jag är klar till lunch då jag och
Johannes ska möta upp min farfar, Monika,
Ingalisa och Lassa för en fika/lunch på Birsta.
Ingalisa är min farmors syster och har alltid
varit som en extrafarmor för mig, hon och Lasse
bor tyvärr i Kiruna så vi träffas inte så ofta.
Nu när min farmor är död känns det extra roligt
att få träffa henne igen ♥

Vi ska även möta upp Johannes föräldrar efteråt
och på kvällen jobbar jag igen så det blir en fullspäckad
dag men ack så trevlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela