Nelly Bokestig Engberg

what a lovely day

Publicerad 2011-09-02 10:45:30 i Allmänt

Idag är det fredag och utgång står på schemat.
Jag tänkte städa lite och så nu på dagen men sen
ska jag möta upp Linnsan för hon ska gå i modelljakten.
Tror hon har en riktigt stor chans att vinna! Spännande.

Ikväll ska jag och brudarna vara hemma hos mig och
sen ser det ut som om att det blir Memento för oss.
Tydligen som känd sak som uppträder där? Noll koll.
Är inte så intresserad men är det mycket folk är det
ju såklart alltid trevligt.

Nej nu ska jag gå ner och äta frukost hos mamma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela