Nelly Bokestig Engberg

woppa

Publicerad 2011-09-12 17:42:06 i Allmänt

Hej bloggen!

Har haft en kanondag faktiskt.
Det gick superbra på Bauhouse och efter det så gick en snabbis
på Birsta för att hämta ut Johannes klocka på ur och penn.
Kom hem men vände ner på stan direkt för att möta upp Löräng
och Malin för lunch på Dragon house. Hur gott? Love.

Vi gick en liten sväng på stan efter det och nu är vi hemma igen.
Jag gick faktiskt in på Södermalm skola på vägen hem och nu har
jag fått vikariat där! Så jävla skönt.
10 meter hemifrån liksom. Sen får vi väl se hur ofta jag kommer att
ringas in men nu har jag iallafall en fot inne vilket är grymt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela