Nelly Bokestig Engberg

@ work

Publicerad 2011-09-14 17:45:00 i Allmänt

Är på jobb nr 2 nu.
Det gick riktigt bra idag, även om jag var tröttast i världen.
Kommer bli en del jobb där i framtiden vilket är kanon för mig :-)

Kom hem klockan 4 och pussade lite på älsklingen innan det
bar i väg igen. Han jobbar natt inatt också så jag ska sova ensam.
Första gången på nästan 2 månader. Vet inte om jag kommer
tycka att det är skönt eller hemskt.
Lite skönt är det, får ju vakna upp med honom imorgon och det
är nästan det som är det viktigaste.

Jajaja... Kärleksliv för mig. Känner mig nästan ond som skriver
hur bra jag har det nu då jag vet vad några av mina vänner går
igenom. Men hittar man det rätta så löser allt sig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela