Nelly Bokestig Engberg

3 veckor

Publicerad 2012-04-21 23:52:12 i Allmänt

Idag har det inte hänt speciellt mycket.
Åt frukost tillsammans med mamma, Johannes
och Joel som sov över här. Gick ut och gick
med hunden, åkte upp till stallet och red i regnet.

Jobbade mellan 15.30-21.00 på Domsaga och
nu tittar jag på sista Arne Dahl filmen och myser
med Soockie i soffan. Tar det bara lugnt innan sängen. 

Roligt var iallafall att jag och mamma beställde våran
taxfree beställning idag! Så sjukt roligt. Bara 3 veckor
kvar till sol, bad och värme. 3 veckor. 21 dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela