Nelly Bokestig Engberg

dagen

Publicerad 2012-04-25 22:55:02 i Allmänt

Full rulle hela dagen men ack så rolig.
Har pysslat hela dagen med barnen och
gjort "spöken" och målar lerfigurer.

Därefter var det "Halv 8 hos Maria". Tror att
jag är kär i mina arbetskamrater? Går det?
Var hos mamma och babblade lite och fick lite
skvaller. Säger då det. Ojoj. 

Nu har jag nyss sett på Djungels Drottning och
testar lite kläder. Ska på en speciel grej jag inte
kan säga än, men på lör/sön så får ni nog veta :)
Vill inte säga något ifall att det inte blir av...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela