Nelly Bokestig Engberg

inte som jag tänkt mig

Publicerad 2012-04-09 10:52:02 i Allmänt

Åh gud. Igår. Fan.

Jag och Johannes gick ut och käkade middag efter
att jag slutat jobba. Vi satt och pratade i över 2 h
om allt mellan himmel och jord, vilket gör att det
uppstod en situation där jag var tvungen att berätta
om hans födelsedagspresent! Gaaaah! 

Jävla skit också, fast egentligen gjorde det inte så mycket.
Han blev gladast i hela världen så det var värt det.
Jag har nog aldrig sett honom så glad i hela mitt liv ♥
Även om det inte riktigt blev så som jag hade tänkt mig. 

Hans födelsedagspresent var alltså att vi ska åka till
Grekland, Kreta - Den 25 Augusti.

Ni kan ju föreställa er hur det här såg ut, jag blev asledsen
över att jag var tvungen att berätta så jag började gråta och
när han väl fick veta så började han också. Hahaha.
Tur att vi näst intill var ensam där inne.

Vi avslutade kvällen med en riktig skrattfest när vi såg
American Pie Reunion - Den bästa filmen hitills om man frågar oss.
Drog till med en till komedi när vi kom hem "Change Up" innan
vi somnade.
Det här är alltså Johannes födelsedagspresent ifrån mig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela