Nelly Bokestig Engberg

måndag

Publicerad 2012-04-16 07:58:07 i Allmänt

Mitt samvete nu alltså. Ojojoj, gör ont i hjärtat.
Jag och Johannes höll på att härja och busa i
sängen igår innan vi skulle somna och så till slut
så häller han vatten på mig... Bara det att snabb
som man är så slänger man sig bort och vart
hamnat vattnet då? 

... I sängen. Såklart. På min sida. 

Tjej som man är så blir jag skitförbannad och slänger
hans täcke och kudde mot honom och säger att han
minsann får sova på soffan. 

Så när jag kliver upp nu så ligger han på soffan och
håller om en kudde med täcket åt fel håll och fryser.
Jag döööööööööööööööör. Fan vad elak jag är.
Hatar mig själv just nu. Har bäddat om honom iallafall
men jag vill inte väcka honom eftersom att han sover
så himla dåligt... Åh. Jävla Ångest. 

Ska skriva en förlåt-lapp och lägga så han ser när han vaknar... ♥
Nu blir det dagis efter en veckas påsklov 8.30-16.30. Tjolahopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela