Nelly Bokestig Engberg

matt

Publicerad 2012-04-26 14:54:27 i Allmänt

Är så trött och bara matt i hela kroppen.
Imorse så var jag ensam med 13 barn i 4-5års åldern
i 3 timmar. Fick jobba över en del.
13 barn och en Nelly. Ni kan ju föreställa er hur
sliten jag var efteråt. Haha.

Pysslade lite iallafall och ritade en superstor hage på
ett jättestort papper och sen fick alla barnen rita ett
varsitt djur, klippa ut och klistra fast i hagen så det
tyckte dom var roligt. :) 

Lunchade med mamma och pappa på BIM efteråt.
Följde med pappa och köpte lite tröjor till honom och
sen tog jag och mamma en tur på New Yorker, bolaget
och så solade vi 10 min i ståsolarium. 
Nu har jag även deklarerat så jag ska bara slappa
innan nästa jobb kl 17.00. 

Söndag är jag ledig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela