Nelly Bokestig Engberg

söndag

Publicerad 2012-04-08 12:43:15 i Allmänt

Den här helgen har ju gått undan i ett naffs.
Jag som trodde att det skulle kännas som ett år
med jobbet men nu är det plötsligt söndag?

Började min dag med att tokstäda köket.
Hur går det till att man kliver upp ifrån sängen
och in i köket på 3 röda och börjar städa?

Slutar 17.00 och då ska jag och mamma gå och
sola, måste börja lägga en grundbränna för Tunisien
om 4 veckor och 5 dagar (Gaaaaah!!!).
Efter det så ska jag och Johannes gå på bio, igen.
Hehe. Bra söndagsnöje. American Pie reunion såklart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela