Nelly Bokestig Engberg

söndag

Publicerad 2012-04-29 14:39:54 i Allmänt

Alltså det här måste ju vara världens bästa söndag!

Vaknar upp tidigt och är INTE bakis.
Bara väldigt uttorkad så jag dricker typ
12 glas vatten, utan att överdriva. Pratar
med Linda och går igenom kvällen och har
lite lätt ångest. Haha.
Jag lät som en gammal nedrökt kärring hela
kvällen eftersom att jag var så förkyld... Snyggt.

Nu har jag städat och varit i birsta och köpt
Johannes sista presenter (utöver Greklandsresan!).
Fick ett så sjukt bra samtal sen på vägen hem
men jag måste ändå hålla lite på det innan jag
kan skriva ut det här. Torsdag tror jag att jag kan berätta... Hihi.

Och snart kommer Johannes hem och då får jag
pussa ihjäl honom och äta tårta och grilla och bara
ha världens bästa eftermiddag/kväll tillsammans ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela