Nelly Bokestig Engberg

symaskin

Publicerad 2012-04-16 21:14:27 i Allmänt

Fundering... 

Jag vill verkligen ha en symaskin. Det skulle vara en dröm att kunna
plocka fram en då och då och sy om kläder eller sy helt nya.

Dock så har min pappa en symaskin. En riktig. En superduper.
Men den är kanske inte världens smidigaste. Och jag behöver en smidig. 

Är det värt risken att köpa den här lilla gulliga ifrån IKEA för 600kr?
Det är ju surt om den håller i 3 månader liksom. 

Den är liten, har en bra smidig väska. 13 olika sylägen och alla tillbehör.
Jag ska ju inte hålla på med något superavanserat.
Eller ska jag ta symaskinen hos pappa även fast att den tar mycket mer plats?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela