Nelly Bokestig Engberg

tisdag

Publicerad 2012-04-03 17:54:34 i Allmänt

Idag så började jag 07.00, gisses vad trött
jag var. Hade ändå sovit ifrån 23 men jag tror
inte att det spelar någon roll hur länge man
sovit när man ska upp 06. Det sitter i hjärnan.

Fick iallafall vakna av små söta sms ifrån J så
världens bästa humör hade jag ändå.
Jobbade på dagiset till 14.30 sen så mötte jag
upp Johannes för middag på Norrlanskällarn, ♥

Så mysigt att gå ut och äta bara rent spontant
på en tisdag. Gick lite på stan och nu står jag på
Videoteket och ska jobba 17-22.

Är förhoppningsvis ledig nästa onsdag igen. Woho.
Bara en vecka kvar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela