Nelly Bokestig Engberg

campinglivet

Publicerad 2012-08-15 21:17:44 i

Fy vad jag är less på att prata med mig nu.
Jag börjar klättra på väggarna här nu snart.
Jag saknar Johannes och jag saknar min garderob. 
Vill hem och testa en massa outfits jag har byggt
upp i mitt huvud de här dagarna. 
 
Imorgon kväll åker jag hem och sover för på fredag ska
jag arbeta på Bosvedjans förskola för första gången. Spännande.
Jobbar 7.30-16.00 då och sen åker jag direkt ut på Campingen 
igen för att jobba på pubafton/bartömning. Gisses. 
 
Vet ni hur mycket jag har jobbat sen den 25 juli? Cirka 230 timmar.
Normalt va? Börjar känna mig en aning utarbetad. 
Jobbar hela helgen nu men ska ändå klämma in en kräftskiva hos
Elias & Matilda på lördag. Mysigt :) Jag & Linda ska tälta. Haha. 
 
Svammel svammel. . . 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela