Nelly Bokestig Engberg

i'm losing it

Publicerad 2012-08-19 18:11:36 i

Fick sluta tidigt och är hemma ifrån campingen, med all packning.
Det här var min sista dag och från och med nu kommer jag att få bo hemma igen.
Jag har ju varit hemma lite fram och tillbaka men jag har faktiskt inte bott här
på 1,5 månad nu. 

Jag hade en bild av att jag skulle hjula in i hallen av lycka men jag fick faktiskt panik
och en enda stor klump i magen. Jag har aldrig upplevt en känsla av att inte vilja komma hem.
Just nu känns det som om att jag flyr från någonting men jag vet inte vad.
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela