Nelly Bokestig Engberg

min lediga dag

Publicerad 2012-08-13 12:32:10 i

Jag har en ledig dag hemma och den spenderas i tvättstugan
och i köket. Har sånt behov av att baka då jag inte gjort det på flera
veckor så jag passar på. Chokladbollar & Limpor.

Imorgon kliver jag på ett 6 dagarspass och kommer inte hem förrän på söndag kväll.
Sen är det färdigjobbat för den här sommaren. Sista spurten.
Kommer att sakna campingen en del faktiskt. Jag trivs där ute trots
mindre intelligenta kunder, men dom ger ett gott skratt.
 
Kommer iallafall att ha 2 veckor ledigt varav 1 är i Grekland med Johannes ♥

I september ser jag fram emot Rut Mfl & Spelevinkeln. Sen får vi se vad
som händer. Om tiderna räcker till eller om jag måste söka nytt jobb. Carpe Diem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela