Nelly Bokestig Engberg

Scorett

Publicerad 2012-08-20 20:49:00 i

Nyinkomna kängor hos Scorett. 
Senapsgult är ju sjuk coolt men dock något man skulle ledsna på efter en säsong.
 
Söker bilder på deras nya kängor med engelska flaggan
och en stor stjärna i nitar men kan inte hitta någon.
Blir till att åka ut till Birsta och fota om de finns kvar. Skulle döda för ett par 
men jag har bestämt mig för att mina pengar ska gå till att resa så skor
för c 2000:- går inte just nu. 4 par för 2000 är däremot okej, frågor på det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela