Nelly Bokestig Engberg

so whats up?

Publicerad 2012-08-23 14:28:35 i Bilder på mig & vänner

 
Okej. Den här damen har varit ledig 4 dagar och så himla härligt det har varit.
Igår så var jag med Cassi, Martina & Dess både på dagen och kvällen. Sjukt skönt
att få umgås med mina brudar igen ♥ Idag har jag solat med Linda och packat.
Pillar på lite här hemma nu, tvättar och städar. Ska möta upp Cassandra igen i eftermiddag.

Imorgon jobbar jag och sen åker vi till arlanda på natten. Lördag förmiddag är vi där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela