Nelly Bokestig Engberg

tisdagens

Publicerad 2012-08-21 19:30:57 i Dagens

 
Idag så är jag klädd i Rut Mfl topp till tå förutom jeansvästen som är ifrån New Yorker.
Jag var på Stadshuset och hjälpte mamma med en plåtning för julshowerna. 
Jag är verkligen helt kär i rummen där, jag får sån otrolig inspiration att nu vill jag promt
göra om mitt vardagsrum. Hum. 
 
Dessvärrre åkte jag på en allergi där, vet dock inte mot vad så jag ligger i fosterställning
i en onepiece nu och tycker synd om mig själv. Det är synd om mig på riktigt faktiskt.
Jag har tagit både astmaspray och allergitabletter men nu så håller ögat på att svälla upp också? 
Underbart. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela