Nelly Bokestig Engberg

alla hjärtans dag

Publicerad 2012-02-15 23:26:06 i Allmänt

Vi skulle egentligen inte fira igår utan spara det tills på söndag då
vi är ledig men igår när jag kom hem så väntade ändå paket bakom soffan till mig ♥



Jag fick gelehjärtan, bodyshop-kit & en ring. Hur ball var inte ringen?
Nu ikväll har vi varit på bio och sett "En gång i Phuket". Den var superbra!
Just nu sitter vi och planerar en Thailandsresa på 3 veckor till nästa år.
Om det blir till dröm eller verklighet återstår att se.

Johannes, Jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela