Nelly Bokestig Engberg

årets jacka?

Publicerad 2012-02-12 10:26:15 i Shopping

Jag tror att jag har sett den här jackan på varje kollage om vad folk vill ha på sig i vår/sommar.
Men det förstår jag. Den är ju så sjukt snygg!

I affärerna verkar det dock som om att den beiga varianten säljs bäst.
Det är ju som vanligt med svenskar, så fort det kommer lite färg så backar folk
och tar det mer neutrala. Jag kommer iallafall att bära den här så fort det
blir plusgrader ute och snön försvinner. Det matchar nog till precis allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela