Nelly Bokestig Engberg

gisses

Publicerad 2012-02-21 17:25:47 i Allmänt

Ska man ha en blogg har man tyvärr inte tid att arbeta.
Har insett det nu. Jag som bara skulle ha 2 jobbpass den
här veckan, haha. tjena.

Gör tre dagar på dagis nu och 2 på video. Idag är det
dubbelpass och jag är sjuk så det här känns askul.
Igår så kände jag mig så fruktansvärt seg. Efter jobbet
var jag uppe i stallet men var så fruktansvärt trött.

Kom hem och tog tempen som stog på 34.2???
Inte konstigt att jag kallsvettades. Tydligen så är det
ännu farligare att ha för kall temp än för varm.
Men troligen så beror det på att jag är kallblodig så
när jag får feber så får jag det åt fel håll.
Jag sov mellan 18.00 - 08.15 idag. Det är mer än 14 timmar.

Vaknade dock av att dagiset ringde och pengakåt som
man är så var det bara att skutta iväg, var där på 20 min
trots att jag tog bussen.
Nu är jag på Videoteket, stänger 22.00 sen öppnar jag
på dagis imorgon 07.00. Om jag längtar tills fredag?

Glad fettisdag ni övriga lediga friska människor där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela