Nelly Bokestig Engberg

guld jeans

Publicerad 2012-02-03 14:26:12 i Shopping


Enda sen vi var i Stockholm början av Januari så har jag ångrat mig så för att jag
inte köpte dessa. Jag höll upp dom för Johannes och han bara skakade på huvudet. 
Jag skulle aldrig ha lyssnat på honom då jag har varit sur i över en månad, sen såg jag att Kenza
hade dom nu också och då blev jag ännu surare bara för att jag inte hade köpt dom på en gång.
Dom finns inte kvar på hemsidan och jag har inte sett dom i Sundsvall.

Men som allt annat går ju allting min väg nuförtiden så jag trillade in på HM idag
och där hänger dom,
en storlek kvar i 34.
Tvekade jag? Nej. Lycka? Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela