Nelly Bokestig Engberg

Klackhylla

Publicerad 2012-02-06 23:29:00 i I mina garderober

Jag tänkte kalla det för skohylla men eftersom att inte ens en 5del av mina
skor får plats så valde jag bara mina bästa skor med klackar.
Pumps, kilklackar, ankleboots och sandaletter. You name it. Det här är mina absoluta favoriter. 


Jag hade mina väskor på den här hyllan förut men det ser faktiskt mycket bättre ut
med skor, minde klottrigt liksom. Nu får väskorna ligga en låda under sängen istället där dessa
sköntheter låg och dammade förut. Skor ska synas! Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela