Nelly Bokestig Engberg

lördag

Publicerad 2012-02-18 19:03:33 i Allmänt

Igår kväll/natt så satt jag och Johannes hos mamma
där Jonny var. Pratade tills klockan var 2 inatt så jag
somnade på ungefär 1 min när jag kom hem.

Vaknade klockan 9 imorse, var uppe en timme tills
Johannes kom och hämtade tillbaka mig till sängen
igen så jag lyckades iallafall sova till halv 12.
Har varit på Birsta idag och strosat runt lite. Fixade
det sista tills imorgon då Johannes ska få sin Alla<3Dag
present av mig. Hihi.
Åkte upp till stallet och gick en sväng med Macke.
Orkade faktiskt inte rida idag och vädret är piss så det
fick bli en promenad istället. 

Lagade bacon och broccolistuvning med färskpasta
till middag. Så gott! Vet att jag får bra betyg när Johannes
kastar i sig en tallrik på 2 minuter. Haha. 

Nej men gud vilket tråkigt inlägg. Känner mig lite hängig så
jag blir soffliggandes ikväll om jag inte åker till Mia och Pappa. 
Sparar partykrafterna tills nästa helg istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela