Nelly Bokestig Engberg

måndag

Publicerad 2012-02-13 16:47:09 i Allmänt

Det är sällan man säger det men, underbara måndag!
Den här dagen har varit en sån här dag som jag inte
riktigt vill att den ska ta slut.

Kl. 07.00 skuttade jag upp pigg och utvilad, kollade
på TopModel avsnitt 3 (förhandsvisning) till frukosten.
Halv 9 var jag på Dagiset och var ute och lekte med
alla barnen. Huuga vad jag hade saknat dom. Barnisarna.
Fick lite fler pass så nu jobbar jag varje dag den här veckan.
Runt 14.00 så åkte jag upp till stallet och red upp för
berget i Sörnacksta och sen travade jag lite i paddocken.

Nu väntar jag på att Johannes ska komma hem så ska
vi äta Lady & Luffsen mat ♥ Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela