Nelly Bokestig Engberg

måndag

Publicerad 2012-02-06 21:10:22 i Allmänt

Som vanligt nuförtiden så är mina måndagar fullspäckade.

12.oo - Lunch & Shopping med mamma.
14.00 - Semelfika med Johannes, Jimpa, Bisse & Mamma.
15.00 - Stallet och red Macke.
17.00-22.00 - Jobb på Videoteket.
22.15 - Hem och rensa väskor och göra en skohylla.

Det skulle vara en soft idag egentligen men Ingela ringde
och frågade om jag kunde ta kvällspasset och såklart så
säger jag inte nej. Tänkte att det går plus minus noll med
shoppingen jag gjort idag.

Stänger om mindre än en timme nu. Gruvar mig lite för imorgon.
Stressfaktor 2000. Men jag tror att det kommer gå bra.
Då är det stall, förbereda för onsdag på ungdomscafét och jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela