Nelly Bokestig Engberg

o.m.g

Publicerad 2012-02-05 14:01:03 i Allmänt

Alltså. Igår. Det blev lite ändrade planer på
schemat så jag och Johannes hade en vinkväll
för oss själva. Hahaha. Fan vad roligt jag hade.
Johannes ligger och sover fortfarande så jag
tror att han hade ganska roligt han med. 
Vin i pyjamasbyxor is the shit. Alla borde testa! 

En rolig grej var ju att det var norrsken igår,
så himla fint. Tror det var 6/7 år sedan jag såg
det sist.

Jag och mamma har iallafall varit och handlat
nu på dagen för ikväll så ska jag få fira min
födelsedag för tredje gången. Sussi, Isak, Jonny,
Nicole och Jimpa kommer så vi ska käka middag
och äta marängswish. Mamma, Bisse och Johannes
är såklart också här. Jag älskar att fylla år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela