Nelly Bokestig Engberg

onsdag

Publicerad 2012-02-01 21:49:20 i Allmänt

Föreläsningen gick så himla bra!!! Åååh vad glad jag är.
Jag hade föreläsning i 45 min, sen körde vi lite självförtroendeövningar
och pratade om skolan, tjejer, skitsnack, mobbning och alla tråkigheter
som vi tjejer är så duktig på. Efter det var det fika och då blev jag kvar
lite längre med två jättesöta tjejer i sexan och prata lite mer "privat"
med dom och deras situation.


Efter det så blev det direkt till kontoret och 3 timmars papperarbete.
Inte lika givande.
Sen har jag myst hemma hos mamma med limepaj och mästerkockarna.
Nu blir det sex and the city-boxen och chips&dipp.
Det finns fördelar med att sambon jobbar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela