Nelly Bokestig Engberg

Släkten är bäst

Publicerad 2012-02-05 22:25:23 i Allmänt

Det går inte att beskriva med ord hur mycket jag tycker om min familj.
Jag skulle kunna bo med alla i en stor herrgård för resten av mitt liv och jag skulle
aldrig någonsin bli uttråkad. Bättre släkt finns inte!

Jag gjorde en dundermiddag som blev så sjukt god att jag och mamma
funderar på att ta patent på det.
Runt 21.00 drog Jonny, Nicole & Mamma som var de sista så nu har
jag diskat undan och ska slå på en film med Johannes. 

Marängswisch slår aldrig fel som efterrätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela