Nelly Bokestig Engberg

söndag

Publicerad 2012-02-12 10:18:42 i Allmänt

God morning sunshines!

Alltså kolla vädret ute? Jag vill
ut med min stavar och gå NU.
Men det får jag inte för jag ska
tjäna massa pengar istället. Mao. 

Längtar tills imorgon då jag ska kocka
på Spelevinkeln i Bergsåker. Laga mat
åt sisådär 30 ungar och personal, vi får
väl se hur det går. Jag slutar 12 så jag
hoppas att det här vädret håller i sig så
jag och Macke får rida i solen igen. 

Näe, sådna här inlägg går ju inte till topplistan men det behövs det också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela