Nelly Bokestig Engberg

time

Publicerad 2012-02-28 18:05:19 i Allmänt

Jag hinner inte med mitt eget liv längre känns det som.
Jobbar dubbelt nästa varje dag nu på vardagarna.
Vanligt jobb på helgerna förutom 1 helg i månaden.
Förstår ni att jag är ledig 1 helg i månaden?

När jag väl är ledig så är jag så slut att jag bara vill
ligga hemma i soffan och inte röra mig en meter.

Är det såhär mitt liv kommer att se ut från och med nu?
Det här med shoppingdetox blev ju superlätt då jag inte
har en minut över att gå på stan i huvud taget.

Får dåligt samvete över alla mina vänner som jag vill
umgås med men inte hittar någon tid till. Den enda jag
hinner umgås med är ju Johannes eftersom att vi bor tillsammans.
Tackar gudarna för att jag har honom nu. Utan honom
skulle jag svälta ihjäl och rasa ner till 47kg igen på en vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela