Nelly Bokestig Engberg

torsdag

Publicerad 2012-02-09 19:20:05 i Allmänt

Första och sista lediga dagen på länge,
nu jobbar jag 8 dagar i rag, vissa dubbelpass
till jag är ledig nästa gång. Man ligger ju i så
att säga. Men det syns i plånboken och då är
det värt det.

Idag har jag varit på stan med Cassandra.
Skulle köpa ett par gröna och ett par svarta
byxor men jag kom hem med en rosa klänning
på rean istället... Det här med byxor alltså. 

Nu suger jag på en piggelinglass och ska jäsa hela kvällen i soffan.
Funderar på att baka något chokladigt, behöver det känner jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela