Nelly Bokestig Engberg

@ work

Publicerad 2012-02-07 21:12:13 i Allmänt

Är på jobbet och gör sista jobbtimmen.
Har fått glada besked som till 90% chans
går igenom redan imorgon.

Berättar mer om det då. Just nu är jag trött
och lite less. Jag vill ha ledigt 1 eller 2 dagar
i mars då hela min släkt på mammas sida har
hyrt en stuga nere i Hassela för 42 personer
och alla ska dit. Kusiner, mostrar, morbröder,
vänner till familjen, allas respektive mm.
Men jag är schemalagd just den helgen och
kan inte få någon att hoppa in istället.

Irritationen i det är ganska obeskrivlig.
Tänker gå hem och grina och låta Johannes
trösta mig sen. Hehe. Näe men det är riktigt
surt när jag aldrig någonsin har tagit ledigt
härifrån, tvärt om. Har ställt upp på andra
tusen gånger och när jag vill ha hjälp så kan
ingen. Gah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela