Nelly Bokestig Engberg

aifur

Publicerad 2012-01-05 16:48:31 i Bilder på mig & vänner

När man kommer ner för den här trappan så stannade våran värd mitt i och
talade inför hela resturangen "Ja då har vi fått ett nytt par att bekanta oss med, dom verkar väldigt
trevliga och luktar inte konstigt så jag tror att dom har duschat. En applåd för Nelly & Johannes"
och så applåderade alla som satt där. Ni kan ju tänka er hur ställda vi blev. 
Såhär gjorde dom med alla som kom dit och det var riktigt riktigt roligt!
Olika saker sas om alla som kom.
Här dricker Johannes äkta "mjöd". Vi trodde att det var en annan sorts öl men
det är mer som vin faktiskt med smak av honung och äpple. Supergott!
Coca cola fick jag dricka ur en... Vas?
Kolla även in besticken!
Den ligger i Gamla stan i en sån här liten "gränd". Otroligt värt måste jag säga.
Nästan bästa upplevelsen på hela resan.
Personalen var helt fantastisk och det var som att sitta och kolla på en show hela middagen.
Bjudna på en del grejer blev vi också, E-type själv var också där.

Verkligen att rekomendera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela