Nelly Bokestig Engberg

bästa dagen!!!

Publicerad 2012-01-19 15:41:41 i Allmänt

Så jävla bra dag idag! 

Gick på kontoret och jobbade klart det sista.
Mitt i allting så ringer telefonen och jag får en förfrågan
om jag kan tänka mig att föreläsa för tjejer på högstadiet
om uteseende och självförtroende.
Alltså känslan i att få ett sånt förtroende?! Om så viktiga
saker som det faktiskt är för tjejer i den åldern.

1 Feb ska jag vara på Kunskapsakademin på Alnön och
göra min första föreläsning för ett gäng tjejer. Så roligt!
Går det bra kommer det att bli mycket mer efter det :)

Nelly Bokestig Engberg - Butiksbiträde, Fritidsledare,
Revisor/Assistent, Dagisfröken & Föreläsare.

Och inte nog med det, Mia fick en lucka på salongen idag så
nu har jag nyfärgat hår och är helt nyklippt. Hon fick till precis
den hårfärgen som jag ville ha. Jag är så himla nöjd.
Har färgat en guld/röd/koppar färg och toppat igenom allt.
Jag rekomenderar verkligen Mia & Pias hårcity till alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela