Nelly Bokestig Engberg

body butter

Publicerad 2012-01-07 12:49:47 i Shopping



Den årliga julrean på The Body Shop är här och alla som känner mig och min mor vet
att vi är troga TBS tjänare. I år så blev den en med Blåbärsmak som jag kollat
in tidigare men valt bort över andra. Just nu kan jag inte förstå hur jag kunde välja mango
över den här men man förändras väl med åldern.

Blåbär bodybutter 85:-

Jag fick ju 2 st i julklapp också så nu har jag 3 nya på 3 veckor. Bör klara mig ett tag.



Min fina Bodyshop samling ♥ Åh.
Då är dessa bara bodybutters... Ni ska se mitt badrumskåp eller 
mina duschprodukter. Haha. Måste skratta åt mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela