Nelly Bokestig Engberg

hängslen

Publicerad 2012-01-24 20:11:32 i Shopping



Jag & Linda körde kompishopping på KappAhl förut.
Flätatade hängslen för 129:- nedsatt till 15:- var inte att tveka på. Alltså 15 spänn? 
Trodde ju nästan att dom skämtade med oss.

I övrigt så pratade vi en hel del om hur lika vi är på många sätt.
Vi gillar exakt samma saker, vi har i princip samma smak på allt, samma intressen,
vi på duktiga på samma saker. Den enda skillnaden är väl att jag är
mycket hårdare än vad Linda är. Vilket är både bra och dåligt.
Nej men det jag ville komma till är att det är så kul med kompisar som man vara vet är "rätt".
Lite som att hitta den perfekta pojkvännen.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2012-01-25 08:21:40

Håller med! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela