Nelly Bokestig Engberg

hello dear

Publicerad 2012-01-26 23:31:55 i Allmänt

Har fått en hel del nya läsare de senaste dagarna
vilket är superroligt :)
Det ger mig dock lite prestationsångest. Jag vet ju
inte ens vad ni vill läsa om? Just nu bloggar jag ju
nästan bara om kläder. 

Skulle verkligen behöva göra något åt min design...
Den har några år på nacken om man säger så. 

Imorgon är det födelsedags fest iallafall och då kan
det bli antingen dubbla inlägg eller inga alls. Hur som
haver så kommer jag självklart att lägga upp bilder
på allting och berätta om hur det var.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela