Nelly Bokestig Engberg

jag vill dö

Publicerad 2012-01-14 21:55:43 i





Jag orkar inte. Vad fa-an.
Hade det varit för 6 månader sedan så hade jag glatt beställt alla tre
på faktura där man kan välja avbetalning om det behövs, men
nu har jag alltså en sambo. Jag kan med andra ord inte lägga mina pengar
vart jag vill eftersom att vi är två.

Kom ihåg det alla där ute - när du bor själv, då får du själv stå för konsekvenserna
om du inte har råd att äta på en månad. När man är två så kan man inte tvinga
den andre till att leva på vatten och bröd bara för att du vill ha ett par skor. Eller tre.

Jaja. Jag fyller år om en vecka. Är optimistisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela