Nelly Bokestig Engberg

lördag

Publicerad 2012-01-28 11:19:55 i Allmänt

God morgon!

Kvällen igår var så himla lyckad. Det går inte att
beskriva hur glad jag är. Det var så jäkla roligt alltså.
Nu imorse vaknade jag upp aspigg och var inte ett
dugg bakis, hur skönt? Jag och Johannes duschade och
städad i ordning så nu är det fins här hemma igen.

Jag ska upp till stallet nu och rida ut med Linda :)
Sen får jag se om det blir hemmakväll eller om
jag följer med Linda (Tholin) ut ikväll.
Eftersom att det var så kul igår så är jag lite peppad
men man ska ju samtidigt sluta på topp liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela