Nelly Bokestig Engberg

måndag

Publicerad 2012-01-23 16:52:30 i Allmänt

Min första dag som icke tonåring.
Dagen har varit hektisk från start och nu
är jag så slut att jag nästan började gråta
förut då Johannes busade med mig.
Nu har jag inte haft en enda ledig dag på mer
än 2 veckor, jag orkar inte mer.
Jag vill ha en hel dag då jag kan gå runt i
mina pyjamasbyxor och inte göra någonting. 

Fan vad jag saknar att inte göra någonting.
Förstår inte hur jag orkade i sommras då jag
var ledig 6-7 dagar på 3 månader? Hur fan
gick det till? 

Idag har jag iallafall lunchat med mamma,
gått på bolaget (!) och fixat dricka tills på
fredag då jag bjuder tjejerna på champangesorbé
och bål.
Sen nu har jag haft en ridlektion med Gussi.
Lärde mig så otroligt mycket och Macke var som
en helt ny häst.
2 timmar var vi ute så nu är jag genomfrusen. 

Äsch, fan. Jag orkar inte. Nu ska jag dö i Johannes
varma famn och ligga där hela kvällen. Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela