Nelly Bokestig Engberg

måndagsdejt

Publicerad 2012-01-31 01:24:21 i Allmänt

Jag har haft en helt underbar kväll med Johannes.
Han bjöd på en helkväll med både kinabuffé och
Bio - Mission Impossible. Det här behövde jag
verkligen för att lufta lite innan imorgon. Den här
tisdagen kommer att bli kaosartad.

10 - 13.00 - Göra powerpoint och förbereda för föreläsningen.
13 - 14.00 - Förbereda 4 toppplagg till loppisen att ta med på en intervju.
14 - 15.00 - Göra mig i ordning för fotografering, smink och hår.
15.00 - Skanna bilder till min powerpoint på Bilda.
16 - 17.00 - Intervju och fotografering för Dagbladet med Linda.
17 - 22.00 - Jobb på Videoteket. 

Nu ska vi fortsätta våran myskväll så länge vi orkar innan klockan
blir allt för mycket (vilket hon egentligen redan är). God natt alla ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela