Nelly Bokestig Engberg

myself and I

Publicerad 2012-01-18 17:25:00 i Allmänt

Jag är så jävla glad just nu. Jag måste bara få säga det.
Jag har varit i en liten svacka men nu känner jag att jag
är på G igen. Tillbaka till mitt gamla vanliga överlyckliga jag.

Jag har haft alldeles för lite att göra för att kunna underhålla
mig själv. Sen här Second Hans Fashion kvällen är något jag
verkligen brinner för. Förstår ni hur lycklig kläder gör mig?

Just nu har jag idéer till tusen olika outfits till sommaren
och jag kan knappt bärja mig tills det blir bar mark ute.
Det här året ska bli det bästa året någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela