Nelly Bokestig Engberg

nyårsafton 2011/2012

Publicerad 2012-01-01 01:25:40 i Bilder på mig & vänner

Jag har haft en otroligt fin kväll. Jag är så himla nöjd.
Jag, Johannes och Bisse åt trerättersmiddag hos oss. Det blev grekisk mat.

Efter det så åt vi efterrätt i soffan och myste. Vi åkte hem till pappas flickvän
Mia där dom, hennes barn och flickvän och grannar var.
Det var supertrevligt och vi bjöds på ännu en efterrätt.

Halv 12 så åkte vi tillbaka från stan för att kolla på raketerna ifrån vårat fönster.
Vi har nämligen full utsikt över hamnen.

Om 6 timmar ska vi kliva upp och ta tåget till Stockholm ♥
Kommer säkert att mobilblogga en del under resan!









Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela