Nelly Bokestig Engberg

onsdag

Publicerad 2012-01-25 09:08:33 i Allmänt

GOOOOOD MORGON.

Vad jag gör vaken nu? Jo jag var en snäll dotter och
skjutsade min mamma till Midlanda klockan 8.
Själv börjar jag jobba klockan 11 så det är ingen idé
att gå och lägga sig igen.
Var på Ica och köpte dunderfrukost så nu sitter jag
med yoggi, te och mackor. Funderar på att vara snäll
och göra äggröra till mannen men det kanske är ännu
snällare att låta honom sova vidare... 

PS.

Det är en väldigt speciell dag idag för idag så lanserar
TheBodyShop deras nya bodybutter i choklad. KÖP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nelly Amanda Engberg

Jag heter Nelly Engberg och är en tjej på 20 vintrar ifrån Sundsvall. Min blogg handlar om allt ifrån kärlek till mode, gärna allt kombinerat!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela